Гарантія та підтримка

Гарантія

Ми працюємо тільки з кращими брендами та постачальниками та пропонуємо нашим покупцям товари найкращої якості. На всю продукцію нашого магазину крім аксесуарів надається гарантія. Відразу після придбання товару ви отримуєте документ, що підтверджує всі гарантійні зобов’язання, а також інформацію про післягарантійне обслуговування.

Якщо протягом гарантійного терміну з вини виробника виріб або його деталі вийшли з ладу, то здійснюється абсолютна їх заміна. Ремонт не оплачується, якщо ви подаєте звернення протягом чинного гарантійного строку. Він здійснюється у період 14 днів з дня подання заяви або визнання її обґрунтованою.

Гарантія не надається:

Для встановлення причин втрати якості товару проводиться експертиза у триденний термін від дня подання заяви клієнтом. Усі витрати на проведення здійснює дистриб’ютор (продавець), якщо під час експертизи встановлено, що недоліки виникли через недотримання користувачем правил експлуатації виробу, зберігання чи його транспортування, всі фінансові зобов’язання у разі переходять до клієнта (покупцю).

Підтримка

Наші професійні консультанти та продавці готові проконсультувати вас, надати додаткову інформацію та відповісти на всі ваші питання, пов’язані з техобслуговуванням.

Сертифікати